FAQ

MODALITATILE DE PLATĂ


a. Plata prin virament bancar (detalii prin “Contact”)
b. Plata la livrare / ramburs: numerar, la primirea coletului; Coletul nu se va deschide inainte de a semna si de a plati.
c. Plata prin card bancar ( Magazinul online https://alternativo.ro/ foloseste pentru tranzactiile online serviciile Alpha Bank/EuPlatesc. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sun cele emise sub siglele VISA, MASTERCARD si MAESTRO. Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusive prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. DE STIUT! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision.)

d. Plata in rate fixe fara dobanda (maxim 6 rate – prin carduri de credit emise de Alpha Bank). La introducerea datelor de card in pagina securizata de plata, sistemul va detecta daca este un card eligibil pentru plata in rate.

LIVRARE SI PLATA

Transportul este gratuit pentru comenzi in valoare minima de 500 lei (TVA inclus).
Oferta valabila doar pentru livrarile spre locatii din Romania!
Livrarea comenzilor se face numai prin curierat rapid.
Costul transportului pentru o comanda pe intreg teritoriul Romaniei este de 20 lei (TVA inclus).

CUM CUMPĂR?

Pasii pentru procedura de cumparare sunt urmatorii:

1. INREGISTRARE CONT

Pentru a comanda un produs aveti urmatoarele optiuni:
a. Adaugati produsele dorite la “Cosul de cumparaturi” apasand butonul “Adauga in cos” si finalizand comanda ca vizitator neinregistrat si urmarind pasii ceruti.
b. Va creati propriul cont la butonul “Intra in cont” si completati datele. Veti primi prin e-mail un link de activare a contului. Dupa activare intrati in cont cu numele de utilizator si parola. Pe adresa de e-mail furnizata veti primi notificari despre comenzi. Aveti posibilitatea sa alegeti produsul sau produsele preferate si sa le adaugati in “Cosul de cumparaturi”. Dupa ce sunteti sigur ca ati adaugat produsele pe care le-ati dorit trebuie sa apasati pe butonul de “Finalizare comanda”. Dupa ce ati apasat acest Buton se vor incarca automat datele dumneavoastra personale precum si adresele de livrare memorate de contul dumneavoastra. Alegeti modalitatea de plata cea mai convenabila iar comanda procesata va fi trimisa automat si pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat . In calitate de”Client inregistrat” constituie avantaj faptul ca datele dumneavoastra personale precum si informatiile legate de livrare se incarca automat in momentul finalizarii comenzii.

Pentru informatii suplimentare si preluare comenzi telefonice sau e-mail va rugam sa ne contactati la urmatoarele date:
Telefon: +40 248 211 707
E-mail: office@anglo-rom.ro ;
Program relatii cu clientii: Luni -Vineri: 10:00 - 17:00

2. COS DE CUMPARATURI

Pentru a adauga un produs in “Cosul de cumparaturi” alegeti produsul dorit si numarul de bucati. La produsul dorit apasati butonul “Adauga in cos”. Pentru a continua cumparaturile apasati butonul “inapoi la shopping”, apoi dati click pe “Cosul meu” si finalizati comanda alegand modalitatea de plata. Costul final va include pretul produsului si costul livrarii. Toate preturile sunt cu TVA inclus. Dupa ce ati trimis comanda, inainte de a fi prelucrata, veti primi un e-mail care confirma inregistrarea comenzii dumneavoastra. Comanda lansata si produsul cumparat reprezinta acceptul cumparatorului fata de toate conditiile si termenii de utilizare ai site-ului.

3. PROGRAM CONSULTANTA SI PRELUARE COMENZI TELEFONICE SAU E-MAIL

Pentru comenzi online se poate aplica la orice ora. Daca doriti sa fiti asistat la achizitie de consultantul nostru, programul de preluare comenzi este de luni pana vineri, intre orele 10:00-17:00. In zilele de sambata, duminica si in zilele de sarbatori legale se lanseaza doar comenzi on-line.
Pentru orice alte intrebari va stam la dispozitie prin “Contact”.


RETURUL PRODUSELOR

Potrivit prevederilor legale in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Produsele care nu satisfac cerintele dumneavoastra, vor fi expediate inapoi la firma ANGLO-ROM SRL, str. Tinutul Herta, nr.2, 110162, Pitesti, judet Arges, pe propria cheltuiala, conform “Politicii de returnare”. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs. Produsele vor fi expediate in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau utilizate.
Beneficiaza de retur gratuit doar clientii a caror comanda a depasit valoarea minima de 500 lei (TVA inclus). In acest caz va rugam sa ne contactati pentru a putea trimite curierul sa ridice returul dumneavoastra.
Va rugam sa ne informati in cazul in care ati efectuat un retur. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita in 14 zile de la momentul primirii acestei informatii. in cazul in care nu primim aceasta informatie banii va vor fi returnati in 14 zile din momentul preluarii produselor returnate.
Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru inapoierea marfii. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita prin transfer bancar. Noua marfa comandata va fi expediata cu plata ramburs.
Va rugam sa pastrati dovada de expediere a coletului returnat pana la incheierea procesului de analizare a eventualei reclamatii, iar in cazul marfii returnate pâna la momentul rambursarii banilor.
Daca dumneavoastra doriti sa returnati o comanda cu valoare sub 500 lei trebuie sa o faceti prin intermediul unei firme de curierat, taxa de curier va fi returnata, doar in urmatoarele conditii: daca produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastra. In cazul in care produsul nu satisface a?teptarile dumneavoastra, aceasta taxa nu va va fi returnata.